Elke nieuwbouw of renovatie gevat in één app

Knauf onderzoekt via pilootproject Wielsbeke de rendabiliteit van transport via waterwegen (NL/FR)
November 30, 2017
VELUX: belang van daglicht in de woning groter dan ooit (NL/FR)
February 1, 2018

December 11, 2017

Elke nieuwbouw of renovatie gevat in één app

Met de mobiele app ‘Mijn Architect’ krijgen zowel architecten als hun klanten een praktische tool om hun nieuwbouw- of renovatieproject overzichtelijk te beheren. Van alle contactgegevens van personen die op de werf actief zijn tot de belangrijkste documenten van een bouwproject. Knauf, Velux en de Architectenkrant willen zo voorschrijvers een duwtje in de rug geven.

Ongewoon eenvoudig

Met het initiatief ‘Mijn Architect’, willen wij aan de wensen van alle voorschrijvers op een praktische manier tegemoet komen. Architecten(kantoren) moeten zich enkel inschrijven via www.mijn-architect.eu om gratis gebruik te kunnen maken van de nieuwe app en zelfs van een gepersonaliseerde website. In enkele muisklikken kunnen architecten hun contactgegevens, foto’s of persoonlijke presentatie toevoegen. Tot de keuze voor bepaalde kleuren is mogelijk om de look en feel te geven die perfect aansluit bij hun visie en activiteit.

Alle werfinformatie bij de hand

De voordelen van ‘Mijn Architect’ voor de bouwheer zijn groot: voortaan houdt deze laatste in één app een makkelijk overzicht over zijn nieuwbouw- of renovatieproject. Zo vinden klanten niet alleen de gegevens van alle personen die op hun werf actief zijn, ze kunnen ook belangrijke documenten raadplegen (lastenboek, bestek, planning…) of zelfs realtime-berekeningen uitvoeren (evolutie lening, leeftijd woning…). Heel clever.

Meer visibiliteit voor de architect

Ook voor de architecten zelf is de tool handig. Via een eenvoudige vragenlijst kunnen ze polsen naar de wensen en smaken van potentiële klanten – handig tijdens prospectie. Ook stimuleert de app mond-aan-mondreclame via de functie ‘Mijn architect aanbevelen’ en kunnen architecten de tevredenheid van hun klanten meten.

‘Mijn Architect’ is een samenwerking tussen Knauf, Velux en de Architectenkrant. Ontwikkeld door een externe partner, kan je de app gratis downloaden via App Store of Google Play. Op de website www.mijn-architect.eu vind je alle info.

Over Knauf

Knauf is producent van innoverende afbouw- en isolatiematerialen, systemen en gereedschap die een veelzijdige toepassing vinden in de nieuwbouw, renovatie en restauratie. Met meer dan 150 productievestigingen over de hele wereld levert Knauf complete oplossingen voor wanden, plafonds en vloeren. Een perfecte afwerking en de doordachte montagetechniek van Knauf-systemen staan garant voor professionele bouwresultaten die voldoen aan alle technische voorschriften en architectonische wensen. Het familiebedrijf Knauf, dat in 1932 in Duitsland werd opgericht, heeft van gips een onmisbaar materiaal gemaakt binnen het domein van de afwerking van gebouwen. Met de jaren heeft het aanbod van Knauf de professionals over de hele wereld overtuigd. Ondertussen is het assortiment aanzienlijk uitgebreid en staat Knauf gekend als wereldspeler in zijn sector.

Voor meer info

Knauf I Dirk Schumacher I Tel. 0475 51 15 00 I dirk.schumacher@knauf.be

RCA I Yannick Speelmans I Tel. 011 590 595 I yannick.speelmans@rca.be I www.rcapress.be